Saturday, September 4, 2010

persahabatan or percintaan?

letih2..
asyik-asyik dia,asyik-asyik dia.. lepas die keluar dari hidup aku. dia masuk hidup kawan aku plak..
dah tu kena la gak aku mengadap muke n cerita dia.. bukan nak menyebuk. tapi yang dia kawan n suke tu kawan aku.. kenala gak aku ambik kisah. jahat macam mane pun 'kwn' tu die tetap kawan aku..
memang tipula kalo aku ckp aku benci dia.. mcm mane skalipun die still dok semak kat kepala aku.. adoyai~
macam mana pun.. pe masalah dia sekarang dengan kawan aku tu pun aku x pahm.. x puas ke dia lukakan hati pompuan? semua kawan aku plak tu.. lepas sorang,sorang.. dia ingat hati perempuan nie apa? tunggul? kayu?papan? keybord? kalo stakat hati aku bleh tahan lagi..  nie dah ramai sangat bro.. agak2 la.. apa yang dia nak sebenarnye ek? aku memng x leh paham la.. letih2.. dah skrg kawan aku sorang tu dah dok meraung je.. die lagi nak salahkan budak tu,, bukan salah ko ke mangkuk! ko yang buat budak tu mcm tu. tapi ko nk ckp die slah plak.. aku nie lagi x phm ngan korang.. huh!
tah sape betul, tah sape salah..
memang susah ada perasaan nie kan?
orang cakp cinta tu bahagia.. gembira.. ceria.. tipu je!
mane ada.. yang aku dapat, yang aku dengar..
sume yang derita,sedih.. dok meraung je.. sume pasal cinta! payah tol..
yang pompuan nie pun satu.. dah tau mangkuk tu penah buat orang kecewa.. die nak jugak..
salah die jugak.. adoyai~
aku dah tak tau la mcm mane skrg nie.. dah la mangkuk tu nak pmr.. kesian jugak kat dia.. tapi kawan aku tu dia buat mcm tu ingat ape?! heh!

macam nie la ko mangkuk!

No comments:

Post a Comment